Saturday 14 September 2013

Pengenalan Kedai Sutera & Batik Khaira

Assalamualaikum

Alhamdulillah, setelah berjaya menjual kain sutera secara kecil-kecilan dari rumah, ke pejabat dan di laman sosial Faebook, saya akhirnya mengorak satu langkah baru ke dalam dunia perniagaan iaitu dengan tertubuhnya blog Kedai Sutera & Batik Khaira.

Kedai Sutera & Batik Khaira merupakan sebuah blog yang menjual kain sutera serta batik yang berkualiti tinggi keluaran Desa Murni Terengganu. Desa Murni merupakan sebuah gedung sutera yang stabil dan terkenal di Terengganu, dan Malaysia. Ini dizahirkan dengan tertubuhnya beberapa buah kedai Desa Murni di sekitar bandaraya Kuala Terengganu dan gedung ini juga telah menaja pasukan bola sepak negeri Tereangganu dan Kelantan! Selain itu, duta Desa Murni Batik merupakan seorang selebriti yang tak asing lagi iaitu Erra Fazira. Ini membuktikan produk keluaran Desa Murni sangat meyakinkan, eksklusif dan berkualiti. Sebagai anak jati Terengganu, Kedai Sutera & Batik Khaira menawarkan harga yang istimewa untuk sutera serta batik Desa Murni. Jadi, jangan teragak agak untuk membeli belah di sini.

Saya juga pengguna sutera crepe buatan Itali keluaran Desa Murni. Rekaannya yang eksklusif (hanya satu corak untuk satu kain), kainnya yang berkualiti dan tidak mudah berkedut, rekaannya yang cantik dan terkini membuatkan saya amat meminati sutera ini. Jangan bimbang walaupun sutera, ianya tidak rumit untuk dijaga, dan boleh dibawa solat juga. Selain itu, rekaannya yang menggunakan teknologi Itali, unik dan semakin berkembang bukan saja dari segi lukisan tapi aksesori seperti pertambahan mutiara, manik serta batu membuatkan sutera ini lain dari yang lain, selain masih mengekalkan ciri tradisional sutera terengganu itu sendiri.

Jadi, jangan teragak agak untuk mencuba sutera ini dan insyaAllah harga yang ditawarkan di Kedai Sutera & Batik Khaira amat berpatutan. Saya juga akan berusaha memberikan servis yang terbaik dan harga yang berpatutan buat pelanggan Kedai Sutera & Batik Khaira.

Yang benar,
ixora

No comments: